Hoe vergroten we eigenaarschap in de schoolorganisaties? Hoe geven we de leraar ruimte om eigenaar te kunnen zijn? En hoe houden we kwaliteit van onderwijs overeind? En… kunnen we meer met minder middelen en mensen, zonder dat we de leerlingen tekort doen?
Lemmen&Partners heeft de afgelopen jaren ervaring opgebouwd in het analyseren, ontwerpen en begeleiden van onderwijsorganisaties die een antwoord zochten op bovenstaande vragen. Deze ervaringen zijn nu omgezet in een aantal leertrajecten. Deze leertrajecten zijn bedoeld om u vaardigheden en tools aan te reiken om een ontwikkeling in gang te brengen naar een onderwijsorganisatie waar eigenaarschap mogelijk is.
Leertraject 1: 'Herontwerpen van een onderwijsorganisatie'
Leertraject 2: 'Workshops: Hanteren van tools in een school met zelfverantwoordelijke teams'
Leertraject 3: 'Training: Leiding geven aan een zelfverantwoordelijk team'
Leertraject 4: 'Directievoering op het ontwikkelen van een professionele cultuur van eigenaarschap'